Edukacije stručnjaka

 

Osnove terapijskog rada s djecom i adolescentima

 

 

1. MODUL: „Dječji svijet“

 

Na ovom modulu istraživati ćemo dječju psihu, način na koji oni vide i doživljavaju svijet oko sebe. Polaznici će naučiti više o vrstama igre, ulozi igre u terapeutskom radu i kako tu vrstu igre mogu iskoristiti u svome radu.Prolaziti ćemo razvoj igre kroz dob te uvježbavati korištenjeempatičkog reflektiranja kao jednog od primarnog načina komunikacije s djecom.

 

2. MODUL: „Životni ciklusi obitelji“

Obitelj je mnogo više nego skup pojedinaca koji dijele određeni fizički, psihološki i emocionalni prostor. Život obitelji odvija se kroz specifične faze nazvane životni ciklusi obitelji. Svaka životna faza nosi svoje specifične izazove koje moramo imati na umu dok radimo s djetetom ili roditeljem te obitelji.

 

3. MODUL: „Kako pričati dječjim jezikom ljubavi“

Ljubav prema djetetu se iskazuje kroz nježnost, brižnost ali i kroz strukturu i granice. Kako djecadoživljavaju ljubav, posebice u situacijama kad je prisutna ljutnja te kojim tehnikama immožemo pomoći u samoregulaciji polaznici će uvježbati u ovom modulu. Koliko su djecarazličita te koji su još jezici ljubavi putem kojih možemo utjecati na njihovo ponašanje prolaziti ćemo na ovom modulu.

 

4. MODUL: „Strahovi, anksioznosti, mindfulness tehnike, ACT (AcceptanceComittmenttherapy) pristup u radu“

Pomoć u samoregulaciji djeci je potrebna ne samo u konfliktnim situacijama, već i u situacijamapovišene anksioznosti i strahova. Kako i zašto se strahovi pojavljuju te kako djeci možemopomoći polaznici će naučiti u ovom modulu. O važnosti disanja, mindfulness tehnikama te kakoone mogu utjecati na samoregulaciju vježbati će se na ovom modulu.

 

5. MODUL: „Kako motivirati djecu i adolescente“

Kako se kaže -”Mala djeca mali problemi, velika djeca veliki problemi”. Kako motivirati dijete obzirom na dob, koje su nagrade primjerene dobi te kako ih implementirati u svakodnevicu biti će tema ovog modula. Iako veliki broj djece i adolescenata imaju uredne ili čak iznadprosječne potencijale često se događa da imaju niži akademski uspjeh. Koji su tipovi djece koja pokazuju niži akademski uspjeh i kako motivirati dijete tj. adolescenta obzirom na tip otpora polaznice će učiti na ovom modulu.

 

6. MODUL: „Psihološke igre“

 

Kada se slične konfliktne situacije često ponavljaju možemo pretpostaviti da je moguće da smo s djetetom (ili drugom odraslom osobom) ušli u neku od „psiholoških igara“. Na ovom modulu polaznici će se upoznati s pojmom psiholoških igara, kako ih prepoznati u svakodnevnoj komunikaciji te načine kako izaći  iz njih.

 

Edukacija je namijenjena:  

  • odgajateljicama/odgajateljima
  • učiteljicama/učiteljima
  • pedagoginjama/pedagozima
  • psihologinjama/psiholozima
  • trenericama/trenerima koji rade s djecom i adolescentima
  • dadiljama
  • medicinskim radnicama/radnicima
  • logopedinjama/logopedima
  • edukacijskim rehabilitatoricama/rehabilitatorima
  • socijalnim radnicima i socijalnim pedagozima

 

Trajanje:

šest modula, jednom mjesečno u subotu, od 9: 30h-16h

    Cijena:

    690 eur, mogućnost plaćanje u 3 rate

    Početak edukacije:

    19.10.2024.

     

    Tko vas educira?

    Jelena Borić

    Mag.psih., specijalizantica TA, Bowen terapeut, već se dugo godina bavi edukacijom stručnjaka i roditelja na temu brojnih terapeutskih, odgojnih i razvojnih tema. Suradnica je i izvoditeljica brojnih projekata poput: „Tranaskcijskom analizom do psihološke otpornosti“, „Unutarnji svijet darovite djece“, „Filijalna terapija igrom za posvojitelje“ i dr. Smatra da je svako dijete i svaka osoba jedinstvena te u svom radu sa odraslima i djecom koristi kombinaciju različitih terapijskih elemenata: tehnika terapije igrom, ACT pristupa (Acceptance and Commitment Therapy), CFT pristupa (Compassion Focused Therapy), EMDR tehnike (Eye Movement Desensitization and Reprocessing), projektivnih tehnika (asocijativne karte, crtež, pijesak), korištenje tijela u prostoru, Bowen terapije. Ono u čemu najviše uživa je promatrajući kako se roditelji i stručnjaci naočigled osnažuju i počinju dublje razumijevati sebe i dijete. Tada nastaje čarolija.